sobota, 27 grudnia 2014

Informacja

Cześć!
Z góry przepraszam, że kolejny, obiecany rozdział "Złamanej piątki" jeszcze się nie pojawił i jest spóźnienie. Ale mam dla was informacje, wymyśliłam, że trochę nudno jest wam czytać ciągle jeden rodzaj książki, tak więc specjalnie dla was rozpocznę pisanie następnej. Moim pomysłem jest "Dziennik Zboczeńca", ale liczę na wasze zdanie. W komentarzach piszcie o czym chcielibyście czytać i o czym mam pisać. Jeśli dacie radę i napiszecie, to już jutro pojawi się upragniony rozdział nowej powieści. Ale spokojnie, nie zakończę pisania naszej "Złamanej piątki", ale dopiero w poniedziałek pojawi się kolejny rozdział.
A i jedna rzecz. Razem z moją przyjaciółką chciałyśmy i nakręciłyśmy vloga, który miał być specjałem na Sylwestra. Ale niestety blog nie pozwolił mi na to, ponieważ maksymalna wielkość pliku to 100Mb. Nie wiem co dalej, ale napiszcie także w komentarzach, jakieś pomysły i co byście chcieli widzieć jako specjal. 
Tak więc napiszcie w komentarzach pomysły na następną książkę i specjał sylwestrowy.
Nie zapomnijcie! 
Pa pa <3

2 komentarze:

  1. Nie moge sie doczekac tego dziennika zboczeńca :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz drugą książkę bardzo mi sie podoba twoj blog jestem tu pierwszy raz a tak mnie wciągnął, dziekujr ci za to

    OdpowiedzUsuń