niedziela, 28 grudnia 2014

500 Wyświetleń!

Moi Drodzy!
Tak! Daliście radę! Na naszym liczniku wybuchło piękne, okrągłe 500 wyświetleń, a nawet jest ich już więcej. Jestem z was bardzo dumna, że odwiedzacie ten blog, nabijacie wyświetlenia, nie dużo, ale komentujecie. Uwierzcie mi, to bardzo motywuje. Codziennie rano budzę się i rozmyślam o czym dla was napisać. Naprawdę ten blog dla mnie ogromnie dużo znaczy, a wasza aktywność jest dla mnie bardzo ważna. Czytelnicy są dla mnie najważniejsi!
Jeszcze jedną mam do was prośbę
Ostatni post, który wrzucałam wczoraj jest odwołaniem do przyszłości bloga i potrzebuje waszych komentarzy. Pod postem ich nie ma, dlatego nie mam pojęcia co robić. Czy mogę na was liczyć? Jeśli dziś jeszcze napiszecie wreszcie tam komentarze odnoście poruszonych tam tematów, to już dziś możecie liczyć na kolejną książkę. Tak więc jeszcze raz was proszę o komentowanie, bo to bardzo ważne!!!
Cześć! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz